خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 33364
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


پروین : در فینال جام حذفی برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Parvin-1.gifعلی پروین در گفت‌وگویی، درباره بازی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: دو تیم بازی نفس‌گیر و پایاپایی به نمایش گذاشتند. هر دو تیم کمی احتیاط کردند چون باخت در جام حذفی یعنی خداحافظی. پرسپولیس بازی را برد و از حالا باید به فکر فولاد باشد. فولاد تیم خوبی است و یک بار دیگر پرسپولیس باید با تمام وجود مثل بازی با سپاهان به میدان برود.
وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: دست تک تک هواداران درد نکند. واقعا عشق کردم. بعد از مدت‌ها ۷۵ هزار هوادار را در ورزشگاه دیدم. پرسپولیس هر وقت نتیجه بگیرد مطمئن باشید ۱۰۰ هزار نفر هم به عشق این تیم به ورزشگاه می‌آیند. این موضوع درباره استقلال هم صدق می‌کند.

 

پروین در خصوص عدم حضورش در ورزشگاه آزادی در کنار سایر پیشکسوتان پرسپولیس گفت:‌ کمی کسالت داشتم و نتوانستم روز گذشته به ورزشگاه بیایم اما انشاءالله در فینال برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه خواهم آمد تا در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنم.

پروین در جواب این سؤال که چرا پرسپولیس این همه نوسان دارد، یادآور شد: تیم دایی نباید وارد حاشیه می‌شد. چند بار گفتم حاشیه‌ها این تیم را اذیت کرد در غیر این صورت در لیگ برتر هم می‌توانست موفق باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیی در پایان در مورد گرامیداشت یاد و خاطره حجازی در ورزشگاه آزادی به فارس گفت: باز هم می‌گویم دست تک تک هواداران درد نکند. آنها نشان دادند که اسطوره‌ها در یادشان باقی می‌مانند. صحنه‌های بسیار زیبایی بود که آتیلا حجازی شاهد این ماجرا بود. از همه هواداران پرسپولیس که یاد و نام حجازی را گرامی داشتند تشکر می‌کنم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پروین پیشنهاد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس را پذیرفت

 


گویا فشار ناظران AFC برای معرفی اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس نتیجه داد و قرار است اعضای آن به زودی معرفی شوند.

 

به گزارش پرسپولیس اف سی و به نقل از یک مقام آگاه در سازمان تربیت بدنی؛ عصر روز گذشته یکم خرداد،علی پروین در تماس تلفنی با رئیس سازمان تربیت بدنی نظرنهایی خود را در رابطه با حضورش در بین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرد.

این مقام آگاه افزود: پروین در این تماس تلفنی رضایت خود را اعلام کرد و گفت ؛حاضر است برای سربلندی پرسپولیس هرکاری که از دستش برآید انجام دهد.

 

گفتنی است؛ چندی پیش شایعه شده بود سعید لو؛روی هدایتی،فرخزادی،باقری و علی پروین فکر می کند و این اعضا به زودی معرفی خواهند شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پروین : معرفت مردم نسبت به حجازی بی‌سابقه است

 

 

علی پروین در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت ناصر حجازی پس از دیدار با وی اظهار داشت: روز گذشته شنیدم که ناصر حجازی وضعیت اصلاً خوبی ندارد خیلی سریع خودم را به بیمارستان کسری رساندم. وقتی از ماشین پیاده شدم مردمی را دیدم که با در دست داشتن کتاب‌های دعا رو به خدا در حال راز و نیاز هستند و برای سلامتی حجازی دعا می‌کنند، در آن شرایط روحیه ام دگرگون شدو به خود و تمام پیشکسوتان ایران بالیدم و از خدای خودم تشکر کردم که چنین مردم قدرشناسی داریم.

پروین افزود: صحنه‌هایی را دیدم که وصف آن بسیار سخت بود. شک نکنید حجازی به شما مردم با معرفت و جوانمرد افتخار می‌کند. اصلا تمام اسطوره‌های ما و پیشکسوتان به شما مردم افتخار می‌کنند که این طور عاشق افرادی هستید که یک روز برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل اصلا دوست نداشتم وارد بیمارستان کسری شوم و فقط می‌خواستم کنار مردم برای سلامتی ناصر حجازی دست به دعا شوم. باور کنید چند ساعتی را در کنار گوشه‌ای در حال خودم بودم اما دلم طاقت نیاورد و برای دیدن حجازی به بیمارستان رفتم. من فقط بعد از این دیدار می‌توانم به نوبه خودم از همه مردم ایران بخواهم که برای ناصر حجازی دست به دعا شوند.
پروین خاطرنشان کرد: به خدا حجازی به گردن فوتبال حق دارد، دیدن او در تخت بیمارستان بسیار سخت است. خیلی دوست داشتم قبل از اینکه وارد اتاق شوم از این کار خود خوداری کنم و بیرون اتاق بنشینم و خود ناصرخان از اتاق بیرون بیاید و او را صحیح و سالم ببینم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com